Oferta BMW i consta in acest moment in doar doua modele: i3, orientat catre traficul urban si mult mai sportivul i8, in timp ce producatorul bavarez a inregistrat deja toate denumirile, de la i1 la i9, cu intentia clara de a le folosi. Insa, potrivit publicatiei CarAdvice Australia, niciuna dintre acestea nu va fi vreodata lipita spatele vreunui SUV. Asta deoarece s-a considerat ca un SUV nu se incadreaza in profilul „verde” al sub-brandului.
Cei de la CarAdvice au stat de vorba recent cu managerul de proiect i3, Roland Kowalski, care a explicat ca „chestia cu SUV-urile este ca nimeni, adica mai mult de 90%, nu are nevoie de tractiune integrala in oras. Trendul SUV este doar o chestie legata de dimensiuni si spatiu interior.”
Si ca argument pentru cele mai sus afirmate, el a punctat ca un i3 ofera acelasi spatiu interior ca un Seria 3, in timp ce este realizat pe platforma unui hatchback Seria 1.
foto BMW i3 Frankfurt 2013: