Isuzu D-Max, the best of two worlds!

Isuzu D-Max este, dupa parerea mea, cea mai buna combinatie dintre cele doua lumi. Asta pentru ca la un pick-up, cumparatorii cauta clar doua directii: utilitate/versatilitate si confort/agrement. La cea de a doua, este necesara si aducerea in discutie a aspectului de confort interior.

Isuzu D-Max

Prima categorie, este clar delimitata de cei care au o mica afacere si un pick-up este folosit strict in scop utilitar. Aici, aspectul confortului este fix pe ultimul plan, cautate fiind robustetea, fiabilitatea, consumul cat mai mic si puterea cat mai mare. Gadgeturile, electronicele in exces, beculete luminoase si multicolore, sunt fantezii inutile.

Cea de a doua categorie,isi cumpara un pick-up pentru agrement. Afacerea merge cu alte masini. Cu un pick-up se merge la pescuit, la vanatoare sau in concedii lungi, in locuri incaccesibile masinilor de oras. Un SUV este prea opulent, prea scump si deseori ofera un spatiu de depozitare insuficient, in comparatie cu o bena. Este nevoie de un pick-up, insa nu de unul auster, caci e masina de weekend sau de ce nu, chiar de zi cu zi.

Isuzu D-Max

Isuzu D-Max imbina asadar cele doua lumi, trage o tangenta si ofera un produs care se incadreaza in ambele dintre ele. Este robust, este economic (cel mai economic pick-up diesel si prevazut cu 4×4 din cate am testat – 7,4 l/100 km), confortabil (pe locul al doilea, dupa Nissan Navara), aspectuos (pe picior de egalitate cu Ford Ranger, mai frumos decat Toyota Hilux,  insa tot in spatele Navarei), sigur (4 stele Euro NCAP, il pun cam pe locul al doilea, dupa Ford Ranger insa inaintea Nissan Navarra), puternic (2,5 litri bi-turbo, diesel = 163 CP/400 Nm, batut la acest capitol de motorul V6 de 3.0 litri de sub capota Nissan Navara care are insa 3000 cmcsi ofera 231 CP/550 Nm).

Designerii Isuzu au efectuat numeroase teste in tunelele aerodinamice din intreaga lume pentru a se asigura ca aerodinamica va contribui la realizarea unui pick-up mai silentios si cu un consum redus de combustibil.
A rezultat un coeficient aerodinamic remarcabil in segment, cu o valoare de 0.47, ceea ce face din D-MAX cel mai aerodinamic si silentios pick-up al momentului.
Totodata, garda la sol de 235 mm si unghiurile de atac si degajare permisive pentru un pick-up (30 si 22 grade), la care se adauga un unghi de rampa de 22 grade, garanteaza performantele in teren accidentat.
Mai lung, mai lat si mai inalt, noul ISUZU D-MAX ofera un interior spatios pentru sporirea confortului soferului si al pasagerilor.
In acelasi timp, raza de bracaj mai redusa fata de modelul anterior a imbunatatit dramatic manevrabilitatea.

In plus, D-Max vine cu controlul electronic al stabilitatii (ESC), sistemele de control al tractiunii (TCS), ABS si asistenta la franare (BA), luminile de zi si noua combinatie de lumini spate cu LED, pentru vizibilitate si reactivitate maxima.

Interiorul nu ofera numai spatiu si confort. Veti gasi aici tehnologiile si facilitatile moderne pe care le asteptati la un vehicul nou.
Instrumentele electroluminiscente, sistemul automat de control al climatizarii si intrarea fara cheie sunt disponibile, in timp ce comutatoarele de control de pe volan permit accesul rapid si sigur la noul sistem stereo cu 6 difuzoare, ce vine cu conectivitate iPod® si Bluetooth®.
Cele 6 difuzoare includ noile boxe „Exciter“ montate in plafon pentru oferirea unei experiente de sunet 3D surround.

Ca pret de achizitie, Isuzu D Max Double Cab MT Premium 4×4 costa 32365 €,insa in urma unei promotii oferite de Isuzu Romania, il puteti achizitiona cu 29129 € cu TVA inclus, adica la un pret semnificativ mai bun decat al concurentei, care la un nivel asemanator de echipare, indiferent de producator, trece bine de 31.000 €. Evident, nu am luat in calcul masini produse de Tata Motors, Great Wall sau alte chinezarii… Doar Mitsubishi L200 are un pret mai bun decat Isuzu D-Max Double Cab.

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.