Toyota Motor Europe recompenseaza Toyota Pitesti cu Premiul European pentru Satisfactia Clientului

Repetand succesul din 2012, Toyota Pitesti a primit si anul acesta cea mai inalta distinctie din partea producatorului Toyota: Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientului. Au fost premiati 42 de dealeri din 32 de tari europene. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc luna trecuta la Atena.

Toyota Pitesti

Toyota Pitesti a fost recompensata si in 2013 pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat domnilor Tiberiu Breazu  – Actionar  Toyota Pitesti si Gheorghe Antonescu – Director Executiv Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, Presedinte & CEO al Toyota Motor Europe.

Calitatea a fost intodeauna in prim-plan pentru Toyota, facand parte din ADN-ul companiei. Confirmand principiul Customer First (Clientul pe primul loc), Toyota recompenseaza in fiecare an cei mai buni dealeri din Europa cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientilor.

Aflata la cea de a 7-a editie, competitia a numarat 2.300 de dealeri participanti la nivel European, dintre care au fost premiati 42 de dealeri din 32 de tari, ca recunoastere a performantei excelente in Satisfactia Clientilor atat in zona de vanzari cat si pentru post-vanzari.

Cei 2.300 de dealeri au fost evaluati printr-un proces continuu de monitorizare a performantelor, care face parte din standardele Toyota. Bazandu-se pe o serie de cerinte exigente, castigatorii au avut rezultate foarte bune, oferind o experienta deosebita clientilor.

“Toyota este pe deplin angajata sa ofere produse si servicii de calitate superioara pentru a asigura satisfactia clientilor. Le multumesc castigatorilor Ichiban pentru ca sunt cei mai buni si pentru ca sunt un exemplu de urmat in ceea ce priveste satisfactia clientilor!” – a declarat Didier Leroy, Presedinte si CEO, Toyota Motor Europe.

“In calitatea noastra de importator si distribuitor al marcii Toyota in Romania, ne revine responsabilitatea de a implementa, in cadrul retelei de dealeri, standardele inalte de calitate ale producatorului Toyota, precum si modul sau de gandire si actiune, cunoscut in intreaga lume drept <Toyota Way>.

Faptul ca si anul acesta unul dintre dealerii din reteaua Toyota Romania a fost printre castigatorii competitiei este o mandrie pentru noi si o recunoastere a eforturilor conjugate depuse deopotriva de importator si dealeri. Toyota Pitesti este unul dintre partenerii cu care ne face o mare placere sa colaboram. Atentia deosebita pe care o acorda dezvoltarii angajatilor si implementarii standardelor de calitate in toate procesele derulate se reflecta in calitatea serviciilor oferite clientilor si, in final, in rezultatele afacerii.

Alaturi de Toyota Pitesti avem si alti dealeri cu care ne mandrim si alaturi de care, zi de zi, punem in aplicare una dintre valorile fundamentale ale marcii Toyota: kaizen (imbunatatire continua).” – a declarat Camelia Strete, Training and Customer Satisfaction Senior Manager.

‘Ichiban’ este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care inseamna “Clientul pe primul loc”. De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2007 si pana in prezent, performantele dealerilor Toyota s-au imbunatatit cu 43% in vanzari si 34% in serviciile post vanzare.

Leave a Comment


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.