Renault a lansat in Romania crossoverul Captur, oferind pietei un vehicul extrem de atragator, la un pret si mai atragator.
Captur – primul crossover urban by Renault. Designul fluid cultiva sensul proportiilor: rotile de dimensiuni generoase, garda la sol inaltata, ecartamentul largit, parbrizul inclinat si alungit. Un model complex: cu elemente de monovolum, SUV si berlina, conceput si realizat de Renault. Renault Captur se poate personaliza foarte usor. Combinatiile de nuante bi-ton
pentru caroserie, culoarea jantelor, ambiantele interioare deschise sau inchise, temele grafice prezente pe tapiterie sunt pe masura unor personalitati si asteptari variate si moderne.
Designerii s-au bucurat de libertate de creatie reusind sa puna in valoare performantele si spatiul interior asteptate de la acest tip de vehicul. Compact – cu putin mai lung decat Noul Clio – Renault Captur este cat se poate de spatios.
Pasagerii din spate beneficiaza de tot confortul datorita banchetei din spate culisante. Prin extensie, volumul portbagajului poate atinge un maxim de 455 dm3, ce permite transportul unor bagajele voluminoase. La bord, doua inovatii inteligente subliniaza caracterul de masina polivalenta si intuitiva: torpodeul incapator (11 litri) cu acces usor atat pentru sofer cat si pentru pasager si tapiteria detasabila, care poate fi spalata sau inlocuita.
Tableta multimedia integrata Renault R-Link deschide perspective inedite catre un nivel de conectivitate fara precedent si permite accesul facil la un catalog de aplicatii auto evolutiv.
Pozitia confortabila a soferului in timpul condusului, siguranta pasiva si o buna tinuta a masinii, atat in timpul rularii, cat si la franare, confera incredere. Confortul la condus este un element specific modernei platforme B, partajata cu Noul Clio.
Motorizarile de ultima generatie „100% turbo” ce echipeaza Renault Captur constituie un echilibru perfect intre consumul redus de combustibil, performanta si placerea de a conduce. Doua motorizari pe benzina sunt disponibile pe Renault Captur: motorul Energy TCe 90 (3 cilindri si o capacitate de numai 898 cm3) si TCe 120 EDC (4 cilindri si o capacitate de 1198 cm3). Acesta din urma este cuplat la cutia de viteze EDC (Efficient Dual Clutch), reprezentand garantia unui confort sporit la condus.
Cu performante notabile, motorul Diesel Energy dCi 90 inregistreaza un consum de numai 3,6 l la 100 km si emisii reduse (95 g de C02 / km), ce reprezenta un record pentru categoria sa. Pe viitor acesta va fi disponibil si asociat unei cutii de viteze EDC.
Renault Captur este produs in uzina din Valladolid (Spania), cu o atentie deosebita pentru calitate si respectarea mediului inconjurator. In procesul de fabricatie al Renault Captur pana la 16% din materialele plastice sunt reciclate.
Comercializat incepand cu mai 2013 in Romania, Renault Captur aduce un suflu de jovialitate si seductie in segmentul B, fara a pierde din atuurile rationale ale unui automobil deosebit de practic.
Preturile variaza intre 12.600 €, pentru versiunea entry level Authentique, echipat cu Energy TCe 90 (0,9l, 90 CP, 4,9 l/100 km, 113 gr CO2/km) si 17.200 € pentru Dymamique, motorizarea TCe 120 (1,2l, 120 CP, 5,4 l/100 km, 125 gr CO2/km), pentru fanii motorizarilor pe benzina. Oferta diesel are preturi cuprinse intre 14.000 € pentru nivelul de echipare Authentique, cu motorizare Energy dCi 90 (1,5l, 90 CP, 3,6 l/100 km, 95 gr CO2/km),in timp ce varful de gama, Dynamique, cu aceeasi motrizare, costa 16.300 €. O varianta dCi 90 EDC va fi disponibila din al 2-lea semestru 2013.
Iata si o galerie foto de la evenimentul de lansare Captur in Romania.