Dan Akerson, CEO General Motors, vrea ca marcile Opel/Vauxhall si Buick sa fie intr-o legatura si mai stransa decat in prezent, chiar daca cele trei branduri au deja in comun trei modele: Opel Insignia/Buick Regal, Opel Astra Sedan/Buick Verano si Opel Mokka/Buick Encore.
Potrivit unui material publicat de Automotive News, Akerson ar dori sa aduca mai multe modele Opel in SUA, printre care vehiculul de oras Adam si decapotabila cu patru locuri Cascada sunt in fruntea preferintelor.
Acelasi Akerson a fost cel care a criticat decizia luata de General Motors, inainte de falimentul sau din anul 2009, de a dezvolta modeleleAdam si Cascada pentru piata chineza, dar nu si pejntru cea nord-americana. Potrivit declaratiilor sale, adaugarea celor doua modele „ar ajuta Buick pe piata sa si in cea din China in termeni demografici”.
Lansat in Europa in ianuarie anulcurent, vehiculul de oras care costa 11.000 € si se numeste Adam, concureaza in segment cu Fiat 500 si MINI Cooper, in timp ce decapotabila cu doua portiere si patru locuri Cascada, construita pe aceeasi platforma cu Buick Verano si lansat recent si in Romania, costa 24.945 €.
In luna martie a acestui an, odata cu lansarea oficiala a modelului Cascada, la Geneva Motor Show, vicepresedintele GM Steve Girsky a declarat ca „decapotabila este o masina scumpa care ar trebui sa fie amalgamata pentru SUA, ceea ce inseamna costuri si complexitate”.
In roice caz, indiferent ce decizii se vor lua la nivelinalt in compania General Motors, luna trecuta, presedintele GM North America, Mark Reuss a declarat ca Buick este pregatit pentru ceva special,intre posibilitati fiind incluse o decapotabila, un coupe sau un sedan care sa devina nava-amiral a marcii.