Toata lumea se intreaba care va fi urmatoarea miscare a celor de la Bugatti, care tin pe piata modelul Veyron inca din anul 2005. O versiune pentru productie a conceptului Galibier, primul Bugatti cu patru portiere, parea un pariu sigur in 2009, cand a fost prezentat publicului.
Insa potrivit celor declarate de seful Bugatti, Galibier (galeria foto) nu va parasi stadiul de concept. Mai mult, nu va exista nici un SuperVeyron care sa surclaseze cea mai puternica versiune Veyron existenta pe piata, SuperSport, care are acum 1200 CP. Wolfgang Schreiber a desfiintat mitul care acredita ideea unui Veyron mai puternic si mai rapid, decretand ca 432 km/h sunt suficienti.
„Nu vom produce un SuperVeyron sau Veyron Plus. Nu va exista o motorizare cu mai multa putere. 1200 CP sunt suficienti pentru capitolul Veyron si derivatele sale” a declarat Schreiber.
Cat despre ultra-luxosul Galibier, Schreiber a fost la fel de categoric, explicand ca acesta ar dilua filozofia brandului. El a mai adaugat ca o versiune pentru productie a lui Galibier ar crea confuzie in randul clientelei Bugatti.
„Toata lumea stie ca Bugatti este supercar-ul sportiv suprem. Este mai usor pentru actualii proprietari, dar si pentru ceilalti interesati sa inteleaga, in cazul in care vom produce ceva similar Veyron-ului. Si asta este ceea ce vom face. Nu va exista un BUgatti cu patru portiere.”
Urmatorul model Bugatti va trebui sa redefineasca referintele, insa CEO-ul BUgatti a continuat sa pastreze secretul asupra succesorului modelului Veyron. Intrebat daca urmatorul model ar putea fi unul hibrid, Schreiber aa replicat: „Poate. Insa este prea devreme sa deschid usa si sa va arat ce planuim.”