Cand vorbesti despre Rolls-Royce, termenul de downsizing are o interpretare aparte. Chiar daca asta este ceea ce a facut producatorul de lux britanic, cand a prezentat modelul Ghost in 2010. Chiar daca are 5,334 m (si ceva mai mult de 5,5 m in versiunea cu ampatament marit),ramane totusi mai scurt decat Phantom in versiune standard, care masoara aproape 6 metri si cu mult mai scurt decat cei 6,1 metri ai versiunii Phantom EWB (ampatament marit).
Cum Ghost a fost prezent pe piata in ultimii patru ani, Rolls-Royce a decis ca e timpul unui mic refresh, ceea ce au si facut, prezentand rezultatul la Salonul Auto de la Geneva, acum in 2014.
In linii mari, este acelasi vehicul, insa Ghost Series II (la fel ca Phantom Series II, lansat in 2012), beneficiaza de o serie de modificari minore.
Linia stilistica a fost subtil revizuita, si interiorul somptuos a primit in generosul sau spatiu un nou display pentru infotainment, sistem de control rotativ si materiale noi.
Chiar daca producatorul nu a dat inca publicitatii datele oficiale, unitatea 6.6 l twin-turbo V12 (doar al doilea motor V12 din istoria Rolls-Royce) isi continua existenta si sub capota noului Ghost Series II. De asemenea se asteapta si alte modificari ale puterii, asa cum s-a intamplat in cazul Wraith si Ghost V, insa se stie sigur ca Ghost Series II beneficiaaza de Satellite Aided Transmission care se foloseste de GPS pentru a citi configuratia drumului si alege in functie de acesta treapta de viteza potrivita pentru abordarea sa. Este in fapt o bucatica de tehnologie dezvoltata de compania-mama BMW, care alaturi de celalalte imbunatatiri aduse, promite sa ofere o experienta unica la bordul hiper-luxosului vehicul.