Ultima creatie Jeep, prezentata la Salonul Auto de la Geneva, este Renegade. Si inca de la aparitia primelor zvonuri referitoare la aparitia sa, modelul a nascut o sumedenie de controverse. Renegade se doreste un competitor pentru Nissan Juke si celelalte modele crossover din clasa, fiind totodata o piatra de temelie a Jeep in contextul abordarii in premiera a segmentului SUV-urilor de mici dimensiuni.
Renegade imparte aceeasi platforma cu Fiat 500L, dar si cu viitorul model 500X, iar productia sa va fi asigurata de fabrica Fiat din Melfi, Italia, alaturi de modelele italiene.
Jeep Renegade a fost proiectat sa poata primi o larga arie de motorizari,mai exact 16 unitati diferite, careinclud MultiAir, doua unitati MultiJet (diesel), motorizari flex-fuel, doua transmisii manuale, una cu dublu ambreiaj si prima transmisie automata cu noua viteze exsitenta in segment.
Renegade va fi disponibil pe toate pietele lumii, desi ponderea o reprezinta America de Nord si Europa.
Pentru Batranul Continent, Renegade va fi oferit cu trei motorizari pe benzina si doua diesel. Aici vorbim despre versiunile de 170, respectiv 140 CP ale motorului Fiat 1.4 MultiAir cu patru cilindri si de Tigershark 2.4 litri diesel – 185 CP, la care se adauga versiuniule mai domestice 1.6l de 110 si 120 CP, plus cea de 2.0 litri si 140 CP, pentru doritorii de motorizari diesel.
Jeep Renegade va fi disponibil cu doua tipuri de tractiune integrala, Active Drive- un 4×4 permanent, care transmite pana la 100% din cuplul motor catre oricare dintre punti si Active Drive Low care vine in echipare standard pe versiunea Trail Hawk, care dispune de un raport de transmisie de 20:1 in viteza intaia. Dotarile speciale includ asistenta la coborare, sistemul de control al tractiunii Selec-Terrain, cu modurile Auto, Zapada, Sport, Nisip/Noroi si Rock 4×4 pentru echiparea Trail Hawk.