Lansarea campaniei TV globala pentru noul MINI in care apare Spike, buldogul englezesc.
Peste doar cateva saptamani, productia noului MINI incepe la uzina din Oxford (Anglia) si acesta va fi prezentat la 18 noiembrie, in punctul central al marcii. Concomitent va incepe si campania de lansare, concentrata si de aceasta data in jurul unor spoturi TV cu o productie elaborata. Povesti palpitante prezinta placerea unica a condusului pe care o ofera brandul, precum si conexiunea emotionala puternica stabilita intre conducatori si automobilele MINI. Un personaj familiar va aparea alaturi de noul MINI: buldogul englezesc Spike.
Prin campania de lansare pe piata pentru noul MINI, constructorul britanic de automobile mici continua traditia unor aparitii amuzante si neconventionale pe o multitudine de canale de comunicare. Noua reclama TV a fost conceputa de agentia de creatie BSSP din San Francisco, iar implementarea a fost realizata de departamentul brand communication MINI si de Sterntag, compania de productie video din Hamburg. Cu multa personalitate, aceasta transmite pasiunea pentru placerea condusului, tehnologia inovatoare si sentimentul de iesire din tipare pe care doar MINI le poate oferi.
La prima sa calatorie cu noul MINI, buldogul Spike descopera si apreciaza toate punctele forte ale celui mai noul membru al gamei de automobile britanice. Din moment ce micutii au devenit foarte buni prieteni, indiferent de specie, Spike este solicitat sa apere MINI de avansurile primite din partea unui exemplar Mare Danez. Desi a fost sceptic in prima faza, el se ataseaza – pana la finalul calatoriei – de modelul MINI al stapanului sau si dovedeste acest lucru in stilul sau caracteristic.
Avand lungimi si finaluri diferite, reclama a fost filmata intr-un studio de la Hollywood si pe strazile din centrul Los Angeles. Fiecare cadru a fost repetat meticulos pe durata a patru zile, cu un efort logistic deosebit, specific productiilor de la Hollywood. Cu o echipa de peste 120 de persoane, MINI a beneficiat si de ajutorul unei echipe de specialisti canini. in afara autoritatilor de control si supraveghere, au fost prezenti un veterinar si un specialist in machiaj, care au avut grija ca eroul patruped sa fie mereu in forma buna si sa se prezinte perfect.
MINI si buldogul englezesc sunt prieteni vechi: un exemplar canin a aparut in cea mai recenta reclama de brand MINI, care a promovat sloganul „NOT NORMAL”. In plus, colectia MINI nu ar fi completa fara un buldog: versiunea de plus a animalului este unul dintre cele mai populare produse lifestyle MINI. Pe langa faptul ca este prezent pe perne, legendarul buldog apare si pe stickuri USB, brelocuri si huse pentru smartphone.
Prezentarea oficiala a noului MINI va avea loc la 18 noiembrie 2013 – cand se implinesc 107 ani de la nasterea lui Sir Alec Issigonis, cel care, acum mai bine de 50 de ani, a pornit revolutia in productia automobilelor cu primul model Mini din istorie. Premiera mondiala va fi organizata simultan la Londra si la uzina MINI din Oxford, unde este produs noul model. in aceeasi saptamana va avea loc si premiera noului MINI la un salon auto, fiind prezentat aproape simultan la Los Angeles (California) si Tokyo (Japonia). in plus, masina va fi prezentata oficial si la Shanghai (China). Noul MINI va fi lansat pe piata in primul trimestru 2014.