Batranele BMW-uri au facut spectacol.
Desi cei mai multi credem despre generatiile vechi de BMW, in acest caz Seria 3 – E30 si E36, ca sunt masini destinate „donatorilor de organe” si ca locul lor este in cmimitirele auto, iata ca unii s-au gandit sa le dea inca o sansa si o noua intrebuintare. Este vorba despre pasionatii de drift din tara noastra, care au speculat avantajele pe care aceste modele le ofera.
Astfel, batranul „Ursulet” si ceva mai tanara „Pisicuta”, care au sub capota suficienti cai putere pe care sa-i transmita exclusiv puntii spate, au suferit modificari pana „la os”, renuntandu-se la si-asa putinele sisteme de siguranta pe care BMW le oferea la acea vreme.
Li s-au adaugat suspensii sport, evacuari sport, sisteme de racire care mai de care mai originale (vezi lipsa capotei motorului, spre exemplu), niscai cai putere in plus si anvelope dupa care nimeni nu mai plange, caci oricum cele mai multe sunt folosite la o singura reprezentatie.
Chiar si asa, nu putem vorbi despre un sport ieftin. De fapt, ce mai este ieftin in ziua de astazi, ce mai costa putin in lumea auto si care pasiune nu este vamuita direct si indirect de fel de fel de costuri si cheltuieli? Poate aruncatul cu privirea…
Auto driftul nu este deloc ieftin, chiar daca masinile au un aspect ieftin, cost initial de achizitie mic sau se poate presupune ca oricine poate face asta, deci nici de scolarizare sau antrenament nu ar fi nevoie. Cei care cred asta, se inseala. Baietii astia au depus sute de ore de efort si transpiratie, au vazut de zeci de ori cum parapetul se apropie amenintator de ei, pana cand au reusit sa faca ceea ce fac astazi. Si ca sa va dati seama cam despre ce vorbim aici, AutoCoool va ofera 63 de imagini graitoare, 63 de imagini in care masinile, anvelopele, assfaltul, pilotii, totul intr-un cuvant, a fost exploatat la maxim. Si asta numai la Bucharest Wheels Arena, care tocmai si-a inchis portile celei de a doua editii.