*Cei de la Dacia au anunțat, în premieră, că vor produce primul motor hibrid, evident sub patent francez. Acesta va fi un v8, unde jumătatea de patru cilindri din dreapta va fi diesel, cealaltă pe benzină, rezultând o unitate de 3,2 litri MPdCi. Producătorul din Mioveni se așteaptă ca Mercedes-Benz să fie primul client pentru ineditul motor, știut fiind faptul că nemții au uitat să mai fabrice motoare.
*Mercedes-Benz a anunțat că nu se mai consideră concurat de cei doi celebri rivali- BMW si Audi, deoarece firma din Stuttgart are o gamă de produse mult mai variată decît a celorlalți producători premium germani. „Când BMW va fabrica primul camion, care să se poată măcar apropia de ale noastre, vom relua așa-zisa competiție. Cât despre Audi, să fim serioși, în afara încercării penibile de a copia un autobuz cu precedenta generație Q7, ăștia nu au reușit nimic. 4×4 are toată lumea! Autobuze tată, tradiție și calitate!”
*Cei de la Renault au anunțat că renunță în România la leasingul pentru acumulatorii mașinilor electrice. „Românii sunt prea săraci ca să-și mai permită o rată lunară. În plus, ei vor să facă economieși este normal. Cei care doresc un automobil electric Renault, pot opta pentru una dintre următoarele variante, primind pentru totdeauna și acumulatorul mașinii: cesiune apartament (minim trei camere, central, decomandat); cesiune proprietate casă la curte sau imobil în București, maxim județul Ilfov. Proprietățile imobiliare vor fi reamenajate și vor intra in circutul hotelier, foștii deținători având prima opțiune de închiriere.
*Producătorul ceh Skoda a dat un comunicat de presă în care condamnă titulatura de „mașină a săracului german”. „În primul rând noi suntem cehi. Și Skoda este o marcă cehească. În al doilea rând nu am vrut nicio clipă să scoatem de pe locul său un producător cu renume, german, care și-a câștigat pe drept acest titlu. Ne cerem pe aceasta cale scuze celor de la Opel.” A declarat Vaclav Shovel, purtător de cuvânt Skoda-Staropramen Co.
*Citroen intenționează să dea în judecată Volkswagen pentru a redobândi sigla în formă de „W” și pentru supranumele de „mașina poporului”. „Dacă priviți cu atenție, sigla Citroen reprezintă două litere „V” una deasupra celeilalte, răsturnate. Și ce înseamnă doi de „V”? Un dublu V, adică un „W”. În plus, semnul provine din istoria noastră. Se știe că în luptele aprige date de soldații francezi în cel de Al Doilea Război Mondial, gestul ridicării celor două brațe era cel mai des întâlnit. Se mai știe că este aproape imposibil să ții brațele ridicate paralel unul cu celălalt. De aici s-a născut sigla „Dublu V”, care ne aparține pe drept și pe care nemții ne-au furat-o încă din anul 1937. Și cine erau soldații noștri? Oameni din popoor, deci evident, titlul de „mașina poporului” ne aparține de asemenea, de drept. Din această cauză acum folosim sigla brațelor lăsate în jos”
*Fiat a anunțat că nu va renunța la variantele derivate din celebrul model 500. Astfel, Sergio Machitone a declarat cu ocazia Salonului de mobilă de la Milano că „Așa cum grecii au ajuns celebri în istorie cu „300”, și noi vom rămâne nemuritori datorită „500”. Până în anul 2050, toată Italia va fi pusă pe roți prin intermediul Fiat 500 și a miilor de derivate ale acestuia.” Întrebat dacă 500 X și XL nu au mers prea departe, Machitone a replicat: „Ce, cei de la MINI au știut când să se oprească? Vom face și un microbuz, numai ca să arătăm că suntem mai buni. Un 500 Bus sau ceva de genul acesta. Va exista și o limuzina Fiat 500!”