Dacia a fabricat 9 milioane de sasiuri si 2.500.000 de cutii de viteze JH

La inceputul lunii iulie, Uzina Mecanica si sasiuri Dacia (UMCD) a marcat doua cifre rotunde: productia a 9 milioane de sasiuri si a 2.500.000 de cutii de viteze JH.

2,5 milioane CV JH

9 milioane sasiuri
La Uzina Mecanica si sasiuri Dacia au iesit de pe liniile de fabricatie 9 milioane de sasiuri. Productia de sasiuri a demarat in anul 2000 pentru modelele Super Nova si Solenza. Incepând din 2004, s-au adaugat progresiv in liniile de fabricatie sasiuri  pentru  modelele din gama Dacia, dar si pentru vehicule din gama Renault sau ale unor alți constructori auto internationali. Dacia se plaseaza pe locul I la productia de sasiuri in cadrul Grupului Renault la nivel international.

Tot in cadrul activitatii mecanice a Dacia, pe linia de asamblare a cutiilor de viteze  a fost fabricata cutia de viteze JH cu numarul 2.500.000. Productia cutiilor de viteze JH a demarat in anul 2001. Cutiile de viteze JH asamblate la UMCD sunt livrate catre Uzina Vehicule Dacia (unde echipeaza modelele Logan si Sandero) si uzinele Renault din Columbia, Rusia, Maroc, India, Iran, Africa de Sud. Volumele pentru export depasesc 50%. In cadrul UMCD este fabricata si cutia de viteze TL  care echipeaza Dacia Duster si diverse modele Renault si Nissan.

Despre Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia:

Intinsa pe o suprafata de 16 hectare, Uzina Mecanica si sasiuri Dacia (UMCD) este cea de-a doua mare uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni si prima uzina din cadrul Grupului Renault in lume din punct de vedere al diversitatii proceselor. Uzina are peste 3.600 de angajati, din care 27% femei. In cele sapte departamente de fabricatie ale Uzinei sunt produse piesele brute din aluminiu, se uzineaza si se asambleaza motoarele si cutiile de viteze, se monteaza puntile fata si spate, se preseaza si se sudeaza osiile si cadrele GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault si Nissan asamblate la Mioveni si in alte uzine din lume.
Sistemul de productie Renault (SPR), „motorul” de performanta Renault, este introdus inca din anul 2002.

Leave a Comment


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.