NAIAS 2014: Iata incredibil de complicatul proces de functionare al plafonului Porsche

Chiar daca Porsche a pretins ca denumirea de Targa ii apartine, plafonul de tip targa nu este nimic nou. In afara de semi-decapotabilul 911, o multime de alte vehicule din trecut au folosit panourile de plafon detasabile.

porsche 911 targa

Noul Corvette Stingray are unul si au avut si generatiile precedente, iar acest tip de plafon a fost disponibil in trecut pe vehicule diferite, precum Pontic Solistice sau Honda Civic del Sol.

Insa cand Porsche a adus noul sistem de retractare si decapotare a plafonului la Detroit, s-a cam facut liniste in salon! Este pur si simplu unul dintre cele mai complicate si alambicate moduri de operare al unui plafon auto, din cate s-au vazut. Iata si videoclipul, pentru edificare:

Revenind insa la Honda Civic del Sol, despre care am pomenit nu intamplator, trebuie spus ca desi fabricat cu peste doua decenii in urma, are un mod de retractare si depozitare al plafonului, cel putin la fel de complicat ca al celui oferit de Porsche 911 Targa, desi poate nu la fel de spectaculos. Si merita sa urmariti si acest material video, in special prima parte a sa, pentru edificare.

Mai jos aveti o galerie foto de la prezentarea modelului 911 Targa la NAIAS 2014:

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.